Často kladené otázky


JAKÉ JSOU MOŽNOSTI DOPRAVY ?

Zboží zasíláme přepravní společností PPL a na odběrní místa Zásilkovna.cz po ČR a na Slovensko.
Další informace k cenám dopravy a doručení na Slovensko najdete v Nákup, doprava a platby.
Vzhledem ke stále rostoucím cenám a nespolehlivosti již nespolupracujeme s Českou poštou.

JAKOU DOPRAVU MÁM VYBRAT ?
Zásilkovna.cz - osobní odběr na zvolené pobočce.
PPL - doručení na adresu.

JE ZBOŽÍ SKLADEM ?
Ano, vše máme skladem a obratem odesíláme.

JE MOŽNÉ OBJEDNAT JIŽ VYPRODANÉ ZBOŽÍ ?
Ano, pokud je to v našich možnostech, zboží je možné doobjednat po dohodě.

MOHU ZBOŽÍ VYZVEDNOUT OSOBNĚ ?
Ano, zboží je možné vyzvednout po domluvě v kanceláři na naší adrese Komenského 2501, Tábor.

OBJEDNALA JSEM SI ZBOŽÍ, ALE CHCI HO VYMĚNIT NEBO VRÁTIT. JE TO MOŽNÉ ?
Ano, vyplňte formulář pro vrácení a odešlete zásilku doporučeně na naši adresu, nejpozději do 10 dnů
od obdržení zboží. Zásilku neposílejte na dobírku.
Odeslané zboží nesmí být použité nebo jinak poškozené a musí být zasláno zpět v originálním obalu a se
všemi etiketami od výrobce, s kopií dokladu zboží včetně vytištěného a vyplněného formuláře.

ZA JAK DLOUHO DOSTANU SVÉ ZBOŽÍ ?
Při objednávce přijaté do 12,00 hod, obvykle odesíláme ještě tentýž den, nejpozději následující pracovní den.
Zboží je obvykle doručeno druhý den od odeslání.

JAK UPLATNIT REKLAMACI A JAK DLOUHO TO BUDE TRVAT ?
Pokud obdržíte zboží, které má výrobní vadu, je možné jej reklamovat.
Postup reklamace – vytiskněte si formulář, přiložíte kopii faktury a spolu se zbožím zašlete na adresu
Kateřina Dohnalová, Komenského 2501, 390 01 Tábor. Vaše reklamace bude vyřízená nejpozději do 30 dní
od doručení zboží. O způsobu vyřízení reklamace budete informováni telefonicky nebo emailem.
Další info k reklamaci najdete v Obchodních podmínkách.

POSÍLÁM ZBOŽÍ ZPĚT, ZA JAK DLOUHO DOSTANU PENÍZE ?
Vaše náklady za zboží zašleme nejpozději do týdne převodem na účet.

JAK PROBÍHÁ KOMUNIKACE MEZI ZÁKAZNÍKEM A PŘEPRAVCEM ?
Po předání zboží do přepravy vás bude kontaktovat kurýrní služba PPL s informací o termínu doručení zboží.
Svou zásilku můžete sledovat na odkazu, který vám dopravce zašle. Prostřednictvím tohoto odkazu můžete
datum i čas doručení své zásilky měnit. Dokonce je i možné zanechání balíku u třetí osoby.
Pokud volíte doručení na pobočku Zásilkovna.cz, přijde vám oznámení na mobilní telefon a email.

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.